Reklamacja w sklepie
-
Zbyszek
Guestopiszę krótko moj problem
jakiś czas temu kupiłem w jednym z sklepów Tesco odtwarzacz mp3 firmy “trak”
po niedługim czasie użytkowania sprzęt zaczął sie psuć. Postanowiłem wiec skorzystac z gwarancji i oddac mp3 do naprawy. Po 3 tyg otrzymałem telefon z informacją ze odtwarzacz jest naprawiony. udałem sie do sklepu jednak na miejscu nie miałem mozliwosci wypróbowania mp3. Po powrocie do domu okazało sie ze urzadzenie jest w stanie gorszym niz przed naprawą, nie odtwarzało ono muzyki, zerwane zostały naklejki z numerami seryjnymi a po podłączeniu do komputera znalazłem na moim odtwarzaczu czyjes nagrania (pochadzace najprawdpodobniej z lekcji w gimnazjum lub podstawowce) co oznacza ze ktos korzystał z mojej mp3 lub tez dostałem urzadzenie należace do kogos innego. nastepnego dnia (tj 4 kwietnia) zgłosiłem sie z tym problemem do działu reklamacji w tesco. Poprosiłem o rozmowe z kierowniczką i przedstawiłem jej problem. Razem napisalismy podanie do firmy “trak” opisujące sytyuacje oraz poprosilismy o priorytetowe rozpatrzenie reklamacji. od tego dnia upłynęło 1,5 miesiaca(zaznaczam ze maksymalny czas oczekiwania podany w gwarancji to 4 tygodnie) a ja sprzętu jeszcze nie odzyskałem. W najblizszym czasie wybieram sie ponownie do sklepu Tesco..i z tym wiąże sie moje pytanie.. Jak moge wyperswadowac na pracownikach tesco zwrot pieniedzy za sprzet lub do kogo sie moge zgłosic zeby sprawę tą jakoś wyjasnic..gdyz powolutku zaczynam tracic nadzieję ..smile
z góry dziekuję za wszelakie porady:)